Конспект уроку із використанням методики
« Вау-зона»
1.Клас |
5.
Зміст уроку |
5
клас |
-
Яким є перше враження від персонажа? Назвіть
ключові слова. -
Знайдіть у тексті опис Бермана. Прочитайте. На які
деталі ви звернули увагу? -
У Бермана – «тіло карлика». Чи можемо ми сказати,
що в невдахи-художника і душа карлика? -
Чи випадково в новелі згадується скульптура
Мікеланджело «Мойсей»? -
Порівняйте біблійний образ Мойсея і образ Бермана. -
Про що мріяв Берман? -
Що таке шедевр? Чи вдалося Берману створити
шедевр? -
Чим розплатився Берман за свій шедевр? -
Чи варто було тратити час, сили, здоров′я на
нього? Чому? -
За яких обставин людина може забути про все
другорядне і піти на жертву заради іншої? -
Чи можна назвати вчинок Бермана подвигом? |
2.Тема
уроку |
6.Вау-зона |
О.Генрі.
«Останній листок». Втілення в образі Бермана найкращих людських рис:
готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього. |
На
місці Бермана я вчинив би… |
3.Мета |
7.Рефлексія |
Аналізувати
новелу, показати, що прагнення робити добро іншому є засіб здолання життєвих
негараздів. Сприяти
розвитку аналітичного і художнього мислення учнів; вміння аргументовано
висловлювати особисте ставлення до проблем, що порушуються у творі. Давати
власну оцінку діям і вчинкам персонажу. Виховувати
почуття милосердя, готовності допомагати іншим. |
-
То яка людина здатна на самопожертву? -
Вправа «Мікрофон» -«Я був вражений…» - Зачитати вірш Л.Сліпенка «Творіть добро, щоб кращим став цей
світ». |
4.Мотивація |
8.Домашнє
завдання |
Технологія
«Озвучення очікуваних результатів». Учні
повинні закінчити речення «Думаю,
робота над темою уроку буде цікавою та повчальною, бо…» Обирання
епіграфа до уроку (Цитатна доріжка. Вибрати цитату, яка відповідає темі уроку) |
Написати
твір-мініатюру «А ти б зміг?» (На
місце героя поставити себе, знайти свій вихід із ситуації) |
Немає коментарів:
Дописати коментар