понеділок, 8 лютого 2021 р.

 

Конспект уроку із використанням методики « Вау-зона»

1.Клас

5. Зміст уроку

5 клас

-         Яким є перше враження від персонажа? Назвіть ключові слова.

-         Знайдіть у тексті опис Бермана. Прочитайте. На які деталі ви звернули увагу?

-         У Бермана – «тіло карлика». Чи можемо ми сказати, що в невдахи-художника і душа карлика?

-         Чи випадково в новелі згадується скульптура Мікеланджело «Мойсей»?

-         Порівняйте біблійний образ Мойсея і образ Бермана.

-         Про що мріяв Берман?

-         Що таке шедевр? Чи вдалося Берману створити шедевр?

-         Чим розплатився Берман за свій шедевр?

-         Чи варто було тратити час, сили, здоров′я на нього? Чому?

-         За яких обставин людина може забути про все другорядне і піти на жертву заради іншої?

-         Чи можна назвати вчинок Бермана подвигом?

2.Тема уроку

6.Вау-зона

О.Генрі. «Останній листок». Втілення в образі Бермана найкращих людських рис: готовності до непоказної самопожертви та любові до ближнього.

На місці  Бермана я вчинив би…

3.Мета

7.Рефлексія

Аналізувати новелу, показати, що прагнення робити добро іншому є засіб здолання життєвих негараздів.

Сприяти розвитку аналітичного і художнього мислення учнів; вміння аргументовано висловлювати особисте ставлення до проблем, що порушуються у творі. Давати власну оцінку діям і вчинкам персонажу.

Виховувати почуття милосердя, готовності допомагати іншим.

-         То яка людина здатна на самопожертву?

-         Вправа «Мікрофон»

-«Я був вражений…»
-«Я замислився над…»
-«Я вирішив, що…»

      - Зачитати вірш Л.Сліпенка

        «Творіть добро, щоб кращим став цей світ».

 

 

 

4.Мотивація

8.Домашнє завдання

Технологія «Озвучення очікуваних результатів».

Учні повинні закінчити речення

«Думаю, робота над темою уроку буде цікавою та повчальною, бо…»

Обирання епіграфа до уроку (Цитатна доріжка. Вибрати цитату, яка відповідає темі уроку)

 

Написати твір-мініатюру «А ти б зміг?»

(На місце героя поставити себе, знайти свій вихід із ситуації)

Немає коментарів:

Дописати коментар